wycieczka - WTZ Polkowice BLOG - WTZ Polkowice - Warsztat Terapii Zajęciowej w Polkowicach

SZUKAJ
Idź do spisu treści

Menu główne:

Wyprawa na Wielką Sowę

Opublikowany przez WTZ Polkowice w wycieczka · 26/3/2018 22:46:49

W dniu 26.03.2018 r. trójka uczestników wraz z terapeutami, po wygranej pana Kamila w XXIX Wojewódzkim Konkursie Recytatorskim w Wałbrzychu, udali się na wyjazd do Przełęczy Sokolej, by stamtąd wejść na Wielką Sowę, najwyższy szczyt tego pasma, leżącego w Sudetach Środkowych.

Mimo pochmurnej pogody, zaśnieżonej drogi i spoczywającej na polach sporej pokrywy śniegu dotarli na sam szczyt. Dla osób z niepełnosprawnością taki wyjazd stanowił doskonałą możliwość przełamywania własnych barier i lęków.

Ponadto był wspaniałą okazją do integracji między uczestnikami, nabrania sił oraz poznania ciekawych miejsc, bowiem niektórzy z uczestników nigdy nie byli w górach.

Działalność WTZ jest finansowana ze środków PFRON, Powiatu Polkowickiego oraz Urzędu Gminy Polkowice.

Więcej zdjęć TUTAJ

Wycieczka do Bułgarii - 20 wrzesień 2017

Opublikowany przez WTZ Polkowice w wycieczka · 20/9/2017 20:17:06

Dziś ostatni dzień w słonecznej Bułgarii. Mieliśmy tu moc atrakcji i zabawy. Pogoda podczas naszego pobytu stale dopisywała. Ostatni dzień spędziliśmy korzystając z uroków plaż Morza Czarnego.

Bawiliśmy się tu świetnie i z pewnością będziemy miło wspominać nasz pobyt w Złotych Piaskach. Dziękujemy również naszemu Rezydentowi za przygotowanie dla nas niespodzianki.

Działalność WTZ jest finansowana ze środków Powiatu Polkowickiego, Urzędu Gminy Polkowice oraz PFRON.

Wycieczka do Bułgarii - 19 wrzesień 2017

Opublikowany przez WTZ Polkowice w wycieczka · 19/9/2017 20:14:17

W dniu dzisiejszym odwiedziliśmy przepiękne miasto Varna. Mieliśmy okazję po raz pierwszy zobaczyć niesamowity występ delfinów w Delfinarium w Varnie. Była to świetna zabawa.

Następnie zwiedziliśmy Sobór Zaśnięcia Matki Bożej oraz historyczne Mauzoleum Władysława III Warneńczyka w Varnie. Był to dla nas dzień pełen atrakcji i nauki.

Wycieczka do Bułgarii - 18 wrzesień 2017

Opublikowany przez WTZ Polkowice w wycieczka · 18/9/2017 20:03:12

Za nami kolejne aktywnie spędzone dni. Po kąpielach słonecznych i morskich, nadszedł czas na rejs statkiem po Morzu Czarnym. Była to dla nas świetna zabawa, a pogoda stale dopisywała. Następnie odwiedziliśmy cudowną Promenadę w Złotych Piaskach.

Wycieczka do Bułgarii - 16 wrzesień 2017

Opublikowany przez WTZ Polkowice w wycieczka · 16/9/2017 20:01:43

Za nami trzeci dzień pobytu w Bułgarii, w Złotych Piaskach. Zdążyliśmy zażyć kąpieli wodnych i słonecznych. Piękna pogoda nas nie opuszcza na plaży Morza Czarnego oraz przy hotelowym basenie. A w dniu dzisiejszym zwiedziliśmy bardzo urokliwe miejsce jakim się okazało miasto Nessebar. Przed nami kolejna moc atrakcji.