Wyjazd Karkonosze - WTZ Polkowice BLOG - WTZ Polkowice - Warsztat Terapii Zajęciowej w Polkowicach

SZUKAJ
Idź do spisu treści

Menu główne:

Wyjazd Karkonosze

Opublikowany przez WTZ Polkowice w wyjazd · 10/5/2016 15:23:51

Podczas wspólnego wyjazdu integracyjnego w gronie rodziców/ opiekunów uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Polkowicach odwiedziliśmy Karkonoski Park Narodowy, w którym udaliśmy się do Wodospadu Szklarki.

W Parku Krajobrazowym Doliny Bobru przemierzyliśmy szlak turystyczny o dystansie 4,5 km na końcu, którego znajdowało się Schronisko Perła Zachodu.

Na miejscu przygotowany był posiłek, dzięki któremu zregenerowaliśmy siły.

Mieliśmy również czas na wspólne rozmowy z rodzicami/ opiekunami przy kawie i przepysznym cieście przez nich przygotowanym.

W tym urokliwym miejscu spacerowaliśmy po pomoście na Jeziorze Modrym oraz podziwialiśmy krajobraz z wieży widokowej.

W drodze powrotnej przeszliśmy się po Zaporze Pilchowickiej.

Serdecznie dziękujemy rodzicom/opiekunom naszych uczestników za wspaniałą atmosferę, miło spędzony czas oraz przepyszne domowe wypieki.

Działalność WTZ jest finansowana przez Starostwo Powiatowe w Polkowicach, Urząd Gminy Polkowice oraz PFRON.